NAIL ME

Naglar, naglar, naglar. Omvårdnad, manikyrer, lackningar, nailart - you name it!

Blå Måndag: PrettyBirdPolish - Night Heron

Kategori: Naglar

Idag ska ni få se ytterligare ett arkivinlägg, av precis samma anledningar som igår.. Det här lacket är dock så otroligt fint och speciellt att det förtjänar att visas upp en gång till. Night Heron kommer från min kompis Anna, som numera flyttat till Amerikat, under namnet PrettyBirdPolish. Jag har visat det en gång tidigare och skrev mer om lacket och inspirationen då, så det gör jag nog inte så mycket idag.. Men bilderna ska ni få, för det här lacket är så jädrans snyggt. I det gamla inlägget finns dock fler bilder, så vill man se mer så kan man kolla där.
 
Night Heron (natthäger på svenska) är ett mörkblått hololack med lite svaga, men helt tydliga, regnbågar som är otroligt snyggt i solen men dessutom riktigt snyggt i skuggan också. På bilderna är det tre lager Night Heron och ett lager Seche Vite, målat på nakna naglar (alltså utan vare sig baslack eller Aqua Base). Appliceringen är finfin och torktiden var bra. Dock behövs Seche Vite för glansens skull, även om det inte behövs för torktiden..
 
Night Heron är definitivt ett av de lack jag är mest kär i här hemma och det hade krävts MYCKET för att få mig att göra mig av med det här lacket. Än så länge ligger det nerpackat tillsammans med de andra i sin flyttlåda (omlindat med ett gäng varv papper!) men när jag väl får upp min hylla så kommer det att ha en av hedersplatserna där! Helt klart!
 
 
 
 
 
 
Idag kommer det att vara lite annorlunda än tidigare. Tack vare vackra och underbara Karin så kommer nu länkningen att ske genom att ni själva registerar ert blogginlägg med länken längst ner i det här inlägget. På det sättet ska det förhoppningsvis bli mindre trassel med att få upp länklistor och grejjer. Vi får se hur bra jag tycker att det känns - om jag fortsätter så eller om jag går tillbaka till det traditionella länkandet.. Men stort tack till Karin som ställer upp och hjälper mig, och i förlängningen er, denna veckan i alla fall!
 
 

 

 

Kommentarer

  • Pamsan säger:

    Vilket fint lack. Vacker blå, verkligen. Då lägger jag till mitt bidrag. :)

    Svar: Ja, det är superfint! Både färgen och effekten!
    Kul att du var med!
    Tove

    2013-11-25 | 09:48:12
    Bloggadress: http://pamsan.wordpress.com
  • Sannas Naglar säger:

    Härligt lack, och kanon med InkLinkz!

    Svar: Ja, det är ett riktigt fint lack - love it!
    Tove

    2013-11-25 | 09:55:22
    Bloggadress: http://www.sannasnaglar.blogspot.com
  • Nailtastic säger:

    Så fantastiskt tjusigt! Den blå nyansen tror jag inte sett i holosammanhang förut.

    Svar: Nej, inte jag heller. Otroligt snygg!
    Tove

    2013-11-25 | 11:25:54
    Bloggadress: http://nailtastic.blogspot.com
  • Nerd Colours/Malin säger:

    Det var fin! :)

    Svar: Eller hur! :)
    Tove

    2013-11-25 | 11:51:16
    Bloggadress: http://nerdcolours.blogspot.se
  • kerstin säger:

    Vilket vackert lack! Jag är med och ska genast lägga upp min länk :)

    Svar: Vad roligt att just du var med när jag väljer att visa holo..:) kul!
    Tove

    2013-11-25 | 13:34:27
    Bloggadress: http://skimmerskuggan.blogspot.com
  • Karin // Vacker och Underbar säger:

    Oj vilken fantatisk nyans! Denna åker upp på min lemminglista direkt!
    Jag är med idag! Skönt att du fick det att fungera! =) Jag skickar en ny kod åt dig på fredag... ;-)

    Svar: Det var ju superenkelt! :) tack igen för hjälpen!
    Tyvärr är det nog svårt/omöjligt att få tag på det här lacket, men förstår att du vill ha det!
    Tove

    2013-11-25 | 13:47:46
    Bloggadress: http://vackerunderbar.se
  • lisette A säger:

    älskar lacket!
    Vilken härlig blogg du har! :)
    Ska vi kanske följa varandra på Bloglovin?.. :) Följer du mig så följer jag dig!
    kram

    lisetteskriver.spotlife.se
    (handlar om konst, smink och min maskör-utbildning)

    Svar: Tack för komplimangerna..
    Jag brukar bara följa bloggar jag ramlar över och vill läsa, oavsett om de följer mig eller inte...
    Tove

    2013-11-27 | 20:36:05
    Bloggadress: http://lisetteskriver.spotlife.se

Kommentera inlägget här: