NAIL ME

Naglar, naglar, naglar. Omvårdnad, manikyrer, lackningar, nailart - you name it!

Tillblingat FNUG

Kategori:

Jag gillade verkligen Cult Look från FNUG och ville inte ta bort det, men kände ändå för att måla naglarna. Ni nagellacksnördar som läser här förstår nog känslan precis - ni andra får bara föreställa er! ;)
 
Så, vad gör man då? Jo, man slänger på ett effektlack. Det förändrar visserligen lackets utseende och intryck totalt, men jag gillade Cult Look såhär också. Själv valde jag att slänga på mitt älskade Precious Effect från Maybelline - ett glassfleck-lack i en klar bas. Eller ja, basen blir klar på naglarna, i flaskan ser den gulmjölkig ut. Det är mycket flecks i lacket och de skiftar i alla möjliga färger. Det går från brons/koppar till gult, till grönt, till blått (även om det blåa försvinner i just det här fallet, på grund av underlaget). Fullkomligt fantastiskt!
Basen mattar ner det färgade lacket något, det blir inte fullt lika tydligt blått utan liite, lite mörkare.. Det är dock helt klart inte något som stör mig, kanske snarare tvärtom med tanke på effekten annars.
 
På bilderna har jag ett lager Cult Look från FNUG, ett lager Seche Vite och två lager Precious Effect från Maybelline.. Det blir en bildspam för att ni ska få njuta av alla aspekter av Precious Effect, enjoy!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

  • Ann-Sofie säger:

    Det blev ju riktigt coolt och snyggt!! :-)

    Svar: Tack! Jag gillar som sagt mitt glassfleck-lack! <3
    Tove

    2013-03-05 | 13:23:58
    Bloggadress: http://www.colourit.se/
  • Frida säger:

    Jag älskar verkligen flakelack, och effektlack, och det där var snyggt som tusan!

    Svar: Ja, det var riktigt najs faktiskt! Gillar verkligen det!
    Tove

    2013-03-05 | 14:21:17

Kommentera inlägget här: