NAIL ME

Naglar, naglar, naglar. Omvårdnad, manikyrer, lackningar, nailart - you name it!

Supermodel med lite nailart

Kategori:

Innan jag tog bort mitt Supermodel (som nog eventuellt kanske får flytta hem till en kollega istället...) så kände jag för att leka lite. Fram åkte ett svart nagellack och en liten dottingtool. Jag visste inte inte riktigt vad jag hade tänkt mig att göra, men det var inte det här jag såg framför mig innan jag satte igång i alla fall..
 
 
Jag började med ringfingret och placerade ut pricken mitt i böjen. Helt plötsligt bestämde jag mig för att jag ville ha en linje prickar och så blev det som det blev. Det kändes lite lite, men jag gillade det ändå. Att ha det så på alla fingrarna hade nog blivit för mycket, så jag bestämde mig att för att nöja med mig tummen också, så gjorde en matchande linje på tummen.
 
 
Tillsammans bildade de en fin effekt och det blen en enkel men i mina ögon fin nailart som helt enkelt bara kändes mer "färdigt" än att bara ha Supermodel ensamt på naglarna..
 
 
Hoppas ni alla får en fin fortsättning på lördagskvällen! Själv ska jag tvinga sambon att kolla på Melodifestivalen med mig, brukar bara titta på finalen men den vill jag dock se! Dock är det ju jobb igen tidigt imorgon bitti, så vi får väl se om jag kommer att se hela!
 
Ciao!

Kommentarer

  • Frida säger:

    Snyggt! Jag gillade kontrasten av det svarta mot Supermodel. Det blev enkelt och elegant.

    Svar: Ja, jag gillade det också faktiskt.. Det blev väldigt snyggt i sin enkelhet..
    Tove

    2013-03-09 | 20:17:21
  • Ann-Sofie säger:

    Så enkelt och sååååå snyggt! Måste göra det nån gång. :-9

    Svar: Ja, det är väldigt enkelt faktiskt, men ser lagom avancerat ut..=) Bra nail-art för att imponera mycket med liten arbetsinsats..=)
    Tove

    2013-03-10 | 14:14:51
    Bloggadress: http://www.colourit.se/

Kommentera inlägget här: