NAIL ME

Naglar, naglar, naglar. Omvårdnad, manikyrer, lackningar, nailart - you name it!

Kicks - Midsummer Lily

Kategori:

Idag ska ni få se ett annat lack från Kicks - Midsummer Lily. Till skillnad från gårdagens Blue Tuxedo är detta ett lack jag nog inte använt alls egentligen. För att vara helt ärlig så har jag ingen aning om varför jag köpt det - det är inte en färg jag någonsin gillat. Min gissning är att jag troligen köpt det till något särskilt tillfälle eller kanske för att nagellacksjävulen suttit på axeln och manipulativt viskat "köööööp, köööööp" i örat på mig.. den jävulen - han drar ner mig i fördärvet! =D
 
Men ja, detta är ett tråklack skulle jag säga - färgen är sådär, formulan är sådär - halvsvår att jobba med och inte direkt följsam, torktiden är sådär.. Inget roligt alls faktiskt, vet inte riktigt vad jag ska hitta för bra med det här lacket.. Det skulle väl i så fall vara att det funkar bra som bas i nailart. Eventuellt funkar det bra att marbla med också, de andra lacken jag har får Kicks har ju gjort det.. Penseln och flaskan är helt okej, och till skillnad från Blue Tuxedo så funkar Kicks (oavsett vilket) ganska korkade etikett på sådana här färger.. I alla fall så ser ni på bilderna två lager och inget topplack..
 
Troligen kommer jag inte att använda det här lacket igen direkt, mer än eventuellt som bas för en nailart eller kanske som en ingrediens i ett kommande frankingprojekt.. =D Fast kanske passar det bra till någon fest med bestämt färgtema, man vet ju aldrig! Vi får väl se! Ciao!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

  • Alexandra säger:

    Jag håller inte alls med om att det var tråkigt. Det här var verkligen hur fint som helst!

    Svar: Tja.. det är helt okej, men det är inte en färg för mig.. =D
    Tove

    2013-07-02 | 10:28:44
    Bloggadress: http://www.tennnails.blogspot.se

Kommentera inlägget här: