NAIL ME

Naglar, naglar, naglar. Omvårdnad, manikyrer, lackningar, nailart - you name it!

Depend - 316

Kategori:

Sista arbetspasset innan semester är här! Och imorgon kommer fotografen för att fotografera lägenheten inför försäljning.. Vi kommer nog att ha att göra idag.
 
Så idag blir det ett kort inlägg, dessutom är det ett inlägg med bilder från arkivet så jag har ändå inte supermycket att berätta om lacket..  Let's shoot med lite bilder först kanske?
 
 
 
 
 
 
 
 
Depend 316 är ett mjukt lilarosa krämlack utan egentligen vare sig dalar eller bergstoppar så att säga. Det är ett fint lack, men ganska så ointressant i längden - det står liksom inte ut åt något håll. Det funkar säkert till de flesta tillfällen, men är inget som kommer att få folk att vända på huvudet efter en på stan direkt.
 
Jag minns inte riktigt hur det var att lacka med, men jag ser att kanterna inte är de snyggaste jag har lyckats med under min "karriär" så uppenbarligen inte det snällaste lacket i lådan. Det ser dock inte helt för jäkligt ut, så uppenbarligen inte heller det jobbigaste jag har här hemma. Med tanke på vilken dag bilderna är tagna så tvivlar jag starkt på att jag har något topplack på och jag gissar lite halvkvalificerat på att det är två eller tre lager på bilderna. Det enda jag egentligen kan uttala mig om är alltså nyansen och utseendet, och det är helt okej, men inga wowkänslor.. Lagom sådär en vanlig torsdag! ;)
 
Hoppas ni har en toppendag framför er, det ska jag ha! Ciao!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: