NAIL ME

Naglar, naglar, naglar. Omvårdnad, manikyrer, lackningar, nailart - you name it!

Blå Måndag: Depend - #43

Kategori:

Förra veckan visade jag ju er två saker på Blå Måndag - Lady Blue från Kicks och en blå/svart nailart med poolinspiration. Båda två blev ju godkända av Linda, så jag tänkte att idag tänjer vi lite mer på gränserna.. Idag ska ni få se ett lack från Depend med det helt otroligt inspirerande namnet 43.. (Och ja, Depend, jag kommer att fortsätta tjata om att ni är ena jädra tradrövar utan någon som helst fantasi ända tills ni bättrar er och faktiskt döper era namn till något roligare än nummer, och inte bara på er hemsida......!)
 
Jag gillar nästan allt med det här lacket. Färgen är supermysig - en ganska mörk, nästan lite murrig, turkos som påminner mig om en pool när det börjar närma sig kväller. Tyvärr påminner opaciteten också mig om en pool när det börjar närma sig kväller... Som ni ser så ser man en klar och tydlig VNL, detta trots tre (tror jag, minns inte helt säkert) lager lack.. I övrigt var lacket lätt att måla med, penseln är som vanligt bra hos Depend och trots att flaskan är liten är lacket ganska drygt ändå. Någon gång ska jag testa detta med någon form av underkläder och se hur jag känner då - förhoppningsvis påminner det bara om en pool på ett sätt då! Tills dess får lacket helt klart stanna i alla fall! =) Hoppas ni alla har en underbar måndag och vill ni se mer blått så brukar man kunna hitta en massa godingar hos Linda som håller i Blå Måndag, så surfa in där!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

  • Alexandra säger:

    Snyggt! Färgen är härlig!

    Svar: Ja, den är skön.. Synd bara att det är så skirt som sagt..
    Tove

    2013-07-15 | 13:12:07
    Bloggadress: http://www.tennnails.blogspot.com

Kommentera inlägget här: