NAIL ME

Naglar, naglar, naglar. Omvårdnad, manikyrer, lackningar, nailart - you name it!

Alla hjärtans dag

Kategori:

Så var det dags igen. Den där dagen på året som man verkar älska eller hata. Dagen som affärerna (framför allt juvelerare, florister och chokladförsäljare) krämar på allt de har. Dagen som ursprungligen väl är till för att skämma bort sin significant other lite extra men som jag tycker att man kan använda till att rent allmänt vara snäll mot alla människor istället. Kanske en extra kram till mamma på morgonen, en kopp kaffe till kollegan som ser trött ut, släppa förbi en stressad småbarnspappa i kön på ICA, en komplimang och ett stort leende till personen du går förbi på gatan och att hålla upp dörren till grannen i trapphuset.. Själv ska jag gå upp och steka hjärtformade pannkakor till min man - det är vår första alla hjärtans dag ihop. :)

Eftersom jag igår fick hem ett helt fantastiskt hololack blev det ingen särskild valentines-manikyr i år. Istället bjuder jag på förra årets halvlyckade marble som jag blev väldigt nöjd med men tyvärr lyckades paja lite med överlacket.. Det här var så gullig jag kände mig förra året..:)

Hoppas ni får en fantastisk dag, oavsett om ni gillar den här dagen eller inte!

Kommentarer

  • Ann-Sofie säger:

    Såååå fint! :-)

    Svar: Tackar! Blev faktiskt väldigt nöjd själv och är bara lite ledsen att överlacket pajade det lite..
    Tove

    2013-02-14 | 10:10:01
    Bloggadress: http://www.colourit.se/
  • Lela säger:

    Ser ut som fem karameller:)

    Svar: Det var lite idén, så det tar jag som en stor komplimang! =)
    Tove

    2013-02-14 | 20:23:19
    Bloggadress: http://www.lelack.se

Kommentera inlägget här: