NAIL ME

Naglar, naglar, naglar. Omvårdnad, manikyrer, lackningar, nailart - you name it!

Julafton och nailart

Kategori: Naglar

Så har det firats julafton, för första gången ever inte med min egen familj utan med sambons.. Mycket mysigt och betydligt mindre på alla sätt än vad jag är van vid.. 
 
Fick perfekta julklappar från sambon - två saker jag tittat på men inte velat unna mig - och lyckades tydligen ge det samma tillbaka.. Han fick ett par jeans av en modell som vi letat halvt ihjäl oss efter men inte hittat innan.. De åkte på direkt så det verkar ha gått hem.. 
 
Självklart ska det synas på naglarna också att det är jul.. Jag hade egentligen helt andra planer men lite tidsbrist och sådär fick valet att istället falla på det här alternativet. Och inte är jag ledsen för det. 
 
De andra bilderna kunde jag ta bort, men den som är målad efter vår egen lilla Prick kunde jag inte med att ta bort än.. Så det fick bli nio tomtar och en liten Prick.. ;) 
 







Hoppas att ni andra haft en fantastisk jul fylld med vänskap, glädje, gemenskap och mys - oavsett om och hur ni firar.. 
 
God jul! 

Kommentarer

  • Lela säger:

    Förstår att du inte ville ta bort den, klart att h*n ska vara med och fira jul:)

    Svar: Ja, det tar emot.. Nu har jag tagit bort lack två gånger till och den nageln finns fortfarande kvar.. Det GÅR bara inte..=) Inte ens på nageln vill jag ta bort Pricken..
    Tove

    2013-12-26 | 01:33:53
    Bloggadress: http://www.lelack.se

Kommentera inlägget här: