NAIL ME

Naglar, naglar, naglar. Omvårdnad, manikyrer, lackningar, nailart - you name it!

Blå Måndag: Nailart

Kategori: Naglar

Nu finns det planer för bloggen igen kan jag säga. Jag kommer att få mer tid att blogga, och framför allt för att pyssla med naglarna, inom en snar framtid och just nu är sugen stor. Än så länge har vi FORTFARANDE inte fått något internet hemma så än så länge kan det bli lite svårt med inläggen, men så fort det reder ut sig så är planen för december nailarts, nailarts, nailarts. Meningen är dessutom att vara med på så många temadagar som möjligt under månaden, givetvis Blå Måndag varje vecka och förhoppningsvis kan jag trolla med knäna och få ihop nailarts som passar med Lelas bestämda teman varannan vecka också.. Har ni roliga idéer på vinter/julnailarts så får ni gärna komma med tips/idéer/önskemål i kommentarerna. Jag har en hel del planerat men jag ska försöka genomföra så många önskeidéer som möjligt i alla fall!
 
Egentligen skulle decembernailartsen ju ha börjat redan igår så klart, men då vilade vi upp oss efter 95årskalas - min morfar har minsann blivit gammal han! Kvällen ägnades åt pizza och umgänge med sambons bror och vänner. Trevligt, trevligt. Så ja, därför blev det ingenting igår, men idag kommer första nailarten - dock kanske inte vare sig så vintrig eller så julig. Med tanke på statusen på internet och liknande så kan ni kanske redan gissa hur det ligger till - det är "så klart" en arkivbild jag bjuder på idag också. Om jag minns rätt är detta en av de allra första blåa manikyrerna som jag la upp till Blå Måndag, på den tiden då Mrs Data höll i det minsann.
 
Grunden är Nail Him från H&M och tipparna och accentnageln är målad med ett lack från Wet'n'Wild som, om jag minns rätt, heter Bijou Blue. Jag blev ändå ganska nöjd med den här måste jag säga! =) Ursprungsinlägget finns någonstans lååååångt bak i bloggen om man vill se mer.. =D
 

Om du också vill vara med på Blå Måndag så är det, tack vare Karin, enkelt den här veckan också. Det är bara att klicka på länken längst ner i inlägget och lägga till ditt blåa bidrag i InLinkz-kollaget. Efter den här veckan tänkte jag köra en snabb utvärdering också, vilket uppskattar ni mest - InLinkz eller en traditionell länklista? Ni får väldigt gärna berätta hur ni tycker och tänker i en kommentar till det här inlägget..
 
Ha en finfin måndag, det tänker jag ha! =)
 
 
 
 
 

Kommentarer

  • Helena säger:

    Jag gillar Inlinkz, smidigt och enklare för dig som är värdinna.

    2013-12-02 | 15:49:11
    Bloggadress: http://www.lackycorner.com
  • Camilla säger:

    Låter som du är på gång då! Snygg kombination det där också.

    Jag tycker Inlinkz är smidigt på alla sätt, och borde vara smidigt för värdinnan också. Sen är det förstås också alltid roligt att läsa en sammanställning med kommentarer. Dvs du ska se det som att det är uppskattat, men förståelsen för brist på tid, eller lust, ibland, är stor, och då tjänar ju Inlinkz sitt syfte som automatisk lista! :)

    2013-12-02 | 15:55:44
    Bloggadress: http://colorbyte.se/
  • Jennysjox säger:

    Väldigt snyggt! Jag gillar Inlinkz. Det är kul när bilderna läggs till eftersom :-)

    2013-12-02 | 17:45:47
    Bloggadress: http://jennysjox.se
  • Bella/Seizethenail säger:

    Himla smidigt och snyggt med Inlinkz! Men verkligen roligt och givande med länklista!

    2013-12-02 | 19:46:46
    Bloggadress: http://seizethenail.com
  • Pamsan säger:

    Jag håller helt med de övriga här om att det är smidigt med Inlinkz och samtidigt kul att läsa länklistan. :)

    2013-12-02 | 21:48:33
    Bloggadress: http://pamsan.wordpress.com
  • Karin || Vacker & Underbar säger:

    Jag var med men glömde lägga till min länk... ;-)

    2013-12-03 | 09:12:07
    Bloggadress: http://vackerunderbar.se

Kommentera inlägget här: