NAIL ME

Naglar, naglar, naglar. Omvårdnad, manikyrer, lackningar, nailart - you name it!

Blå Måndag: IsaDora - Baby Blue

Kategori: Naglar

Nejmen, gissa vad jag har gjort idag? Idag har det hänt grejjer kan jag lova.. En av de grejjerna som kommer påverka bloggen mest är väl att jag ÄNTLIGEN fått bredband installerat här hemma. Så nu kan jag blogga från datorn också och inte bara telefonen. Det innebär dessutom att jag kan använda bilderna som finns på datorn också, och ni slipper arkivinläggen - fint va? =)
 
Dagens lack blir Baby Blue från IsaDora - ett krämlack med härlig pastellblå färg. På bilderna ser ni två, inte helt lättmålade lager. Formulan var lite tjock och det ville inte gärna bli skitjämnt. Inte blev det lättare för att penseln var lite knepig heller - jag brukar ju inte ha problem med IsaDoras penslar, tvärtom, men den här var konstigt avskuren och nog felmonterad i korken så den var sned. Klurigt.
 
Färgen är mysig, men lite halvtråkig - det händer inte sådär supermycket direkt, men den kommer nog vara bra till nailarts och liknande. Bra basfärg! Ojämnheten tror jag kan fixas till med lite spädning och ett lager överlack, vilket jag inte hade på de här bilderna. =)
 
 
 
 
 
 
 
Vad säger ni om det här lacket?
 
Vi kör med InLinkz idag också så får vi se om det kanske blir en länklista ovanpå det - det verkar vara det som majoriteten skulle föredra om man ser till kommentarerna tidigare. Återigen ett stort tack till Karin som hjälper mig med InLinkz. Tjipp!
 
 
 
 

Kommentarer

  • Nerd Colours/Malin säger:

    Jag är med idag, och jag föredrar faktiskt Inlinkz, väldigt enkelt och smidigt!

    Svar: Ja, InLinkz är smidigt..
    Tove

    2013-12-16 | 20:44:35
    Bloggadress: http://nerdcolours.blogspot.se

Kommentera inlägget här: