NAIL ME

Naglar, naglar, naglar. Omvårdnad, manikyrer, lackningar, nailart - you name it!

Blå Måndag: dan före dan

Kategori: Naglar

Den här nailarten har väntat på årets (okej, säsongens då!) första snö, men den verkar vi ju få vänta länge på så den får komma fram idag i alla fall.. 
 
Basen är Moonlight från H&M och snön är målad med akrylfärg från Sang och pensel 3/0 från Panduro.. Inte direkt min bästa nailart men för att vara målad ganska snabb och stressigt med vänster hand så får den duga.. 
 
Jag hoppas att alla får en fantastisk lille julafton idag och en underbar julafton imorgon! 
 










 
Om ni också vill vara med på Blå måndag så blogga med blått, kommentera det här inlägget och säg att du är med. Om det går ska jag försöka få upp InLinkzen också, men det går nog inte från telefonen tyvärr, får se om jag lyckas sen. Annars får det bli länklista i kommentarerna eftersom jag är på resande fot och datorlös.. 
 
Tjipp!  

Kommentarer

  • Karin || Vacker & Underbar säger:

    Jag är med idag =) Hoppas du får upp inLinkz =)

    Svar: Kul att du var med!
    Tove

    2013-12-23 | 17:03:51
    Bloggadress: http://vackerunderbar.se
  • Sandra - nagellacksnörd säger:

    Jag är också med idag!

    Svar: Kul att du var med! =)
    Tove

    2013-12-23 | 17:34:07
    Bloggadress: http://astrangershouse.blogspot.se

Kommentera inlägget här: