NAIL ME

Naglar, naglar, naglar. Omvårdnad, manikyrer, lackningar, nailart - you name it!

Blå Måndag: Color Club - Age of Aquarius

Kategori: Naglar

Nu måste jag verkligen lacka med mer blått - detta är det sista blåa lacket i arkivet för tillfället.. Men ja, jag klarar ju denna veckan också så! =)
 
För självklart ska det ju vara blått - det är måndag. Denna veckan kör vi dessutom med InLinkz igen (tack igen Karin!) då jag är hemma och kan blogga från datorn. Så är ni med idag så lägger ni helt enkelt till ert bidrag via länken längst ner på inlägget. Får ni problem så hojta till i kommentarerna så hjälper jag eller någon annan er så fort det går. Eventuellt blir det en länklista också senare ikväll, men prio ett ikväll är att montera upp den nya soffan som levererades idag! Underbart - den har vi väntat läääänge på nu! Så bli så skönt!
 
 
Men ja, lack var det. Age of Aquarius från Color Club för att vara mer exakt. Den här fick jag i ett påskägg av en vän som lite extra bonus utöver godiset - najs surprise säger jag! Dock lackade jag med det ungefär i samma veva och har som vanligt inte skrivit upp så mycket om lacket.. Men om jag minns rätt var det inte helt enkelt att lacka med utan ganska meckigt faktiskt. Tycker mig kunna dra mig till minnes något om två lager dessutom. Stämplingen är mitt allra, allra första försök och jag blev sådär nöjd.. Men det var kul att försöka i alla fall.. =D
 
 
 
 
 
 
 
 
Som sagt, vill ni också sprida lite blå kärlek till världen idag så lägger ni till ert bidrag via länken nedan så är ni helt automagiskt med på Blå Måndag! Tjipp!
 
 
 

Kommentarer

  • Blingfinger säger:

    Jag tycker det var ett bra första försök! Jag tänkte inte på att det var (blå) måndag idag så mitt bidrag är inte huvudsakligen blått men det skiftar i en blå nyans :)

    Svar: Skiftar det i blått är det okej.. =)
    Tove

    2013-12-30 | 14:23:16

Kommentera inlägget här: