NAIL ME

Naglar, naglar, naglar. Omvårdnad, manikyrer, lackningar, nailart - you name it!

Holofredag: Color Club - Cloud Nine

Kategori:

Så var det fredag igen då, och självklart ska ni få lite holo! =) Idag blir det Cloud Nine från Color Club som serveras - dock utan silverfat. Jag missade att kolla genom bilderna innan jag tog av lacket och jag ser nu att min kamera som vanligt inte gillar holo - fokuset ligger alltid någon annanstans.. =/ Men ja, ni ser nog att det är fint i alla fall..
 
Lite lagom mesig rosalila färg (hyfsat tradigt utom i solen) och en jädrans holoeffekt. På bilderna är det tre lager Cloud Nine och ett lager Seche Vite. Precis som vanligt är Color Clubs hololack lätta att måla med och torkar snabbt och fint. Dock är Seche Vite bra för att få en glansigare och hållbarare yta. Penseln är bra och lacket lider inte av någon holosjuka.
 
Min holosjuka - i form av att jag vill ha ALLA hololack - har dock avmattats lite och det här får inte riktigt hjärtat att ticka sådär extra hårt..
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Vill ni se mer, och kanske mer hjärtrytmsinducerande, holon så tycker jag att ni ska klicka er vidare till Kerstin som varje fredag samlar in inlägg från bloggare med hololack på.. Tjipp!

Kommentarer

  • Helena säger:

    Regnbågarna är helt underbara i det här lacket!

    Svar: Ja, men eller hur! Love it!
    Tove

    2013-08-30 | 10:28:51
    Bloggadress: http://www.lackycorner.com
  • Sannas Naglar säger:

    Åh va härligt! Supersnyggt på dig tycker jag :)

    Svar: Ja, jag gillar lacket, men är inte kär.. =/
    Tove

    2013-08-31 | 08:53:07
    Bloggadress: http://www.sannasnaglar.blogspot.com
  • Fröken Nilsson säger:

    Sååå fint :) galet jobbigt när kameran får fnatt ;)

    Svar: Ja, det är ett fint lack som sagt.. Och ja, tradigt när kameran inte riktigt vill fokusera..
    Tove

    2013-09-01 | 10:19:51
    Bloggadress: http://frokennilssonskok.com

Kommentera inlägget här: