NAIL ME

Naglar, naglar, naglar. Omvårdnad, manikyrer, lackningar, nailart - you name it!

Blå Måndag: länklista

Kategori:

Gud vad roligt det har varit idag. Det är många som varit inne och läst och kommenterat och det är väldigt många ute i vårt vackra land som låter blått pryda naglarna idag (eller i alla fall på bloggarna!)
 
Själv har jag fått hem tre väldigt speciella och redan väldigt älskade lack i brevlådan som verkligen förgyllde dagen! Nu ska jag bara ge dem rättvisa swatcher och sen ska ni få se vilka skönheter det är!
 
Men ja, till era naglar kanske då!
 

Linda - Mrs Blå Måndag herself - visar OPI Eurso Euro. Ett tjusigt "snyggt blått" lack med fantastisk glans.

Angelica visar ett snyggt, men svårapplicerat lack från Lush Lacquer.

Anne visar upp ett lysande klarblått lack från Essie, även det riktigt snyggt och glansigt!

Nadja - som har en purfärsk nagelblogg - debuterar på Blå Måndag med ett lack från OPI som inte var det hon hade tänkt sig, men snyggt ändå! In och hälsa henne välkommen till vår underbara värld vet'ja!

Karin visar upp ett lack från Darling Diva som faktiskt ligger i min shoppingkorg på Etsy, efter stark uppmaning från sambon.

Matilda har även hon haft problem med appliceringen men visar ändå upp vackra, blå naglar för oss.

Alexandra visar oss ett lack som verkligen byter färg i solen.

Hanna visar upp ett lack från L'Oreal med lite nailart på.

Emma visar ett tjusigt lack från Smitten som helt klart kvalar in som blått!

Amy visar ett nyinköpt lack från Color Club.

Pamsan visar minsann holo fastän det är måndag. Självklart går det bra, det är ju blått! Och snyggt!

Fru Vesa visar upp ett av de snygga lacken i Alanna Renees kollektion Magical World Collection.

Emma-och-Sminkan-Emma visar upp ett väldigt fint lack från Glitter Gals neonkollektion.

 

Är det någon som jag missat, skrivit fel länk till eller som tillkommer nu i efterhand så hojta till så fixar jag in er! Hoppas ni haft en härlig måndag, annars får ni det nu när ni kan njuta av en massa blått!

Kommentarer

  • Magdalena säger:

    Jag fick upp mitt inlägg jättesent mitt i natten, om du vill länka blir jag jätteglad men är lika nöjd med att bara kommentera här. :)
    Gillade ditt blåa btw. Lovely!

    Svar: Ja, visst är det fint! Inläggen måste ju vara postade på måndagen om de ska vara med tyvärr.. Men det var finfint i alla fall!
    Tove

    2013-08-06 | 14:40:00
    Bloggadress: http://maggiesmanimansion.blogspot.se/

Kommentera inlägget här: