NAIL ME

Naglar, naglar, naglar. Omvårdnad, manikyrer, lackningar, nailart - you name it!

Blå Måndag: länklista

Kategori:

Ja.. Nu är det måndag i verkligheten, men för mig är det söndag.. Ja, det var det där med märkliga arbetstider alltså.. Nu ska jag äntligen vara ledig i två dagar, något nog både jag och folk i min omgivning ska vara tacksamma för. Idag var jag inte på mitt gladaste humör när jag gick hem från jobbet. Men ja, ett par timmar med min underbara sambo, vovven och så lite mat i magen så vände det.. Och såklart alla som vill vara med på Blå Måndag den här veckan - ni är många och det är roligt!
 

Linda visar en present från mig faktiskt - ett riktigt snyggt lack som blir sjukt snyggt på hennes fina naglar! Blått lack Aussie-style!

Alexandra visar ett riktigt snyggt lack från China Glaze som verkligen fick det att klia i fingrarna.. Blått och flecks är ju sällan en dålig kombo!

Camilla visar den första swatchen (i alla fall som jag ser) på lack ur Depends nya kollektion Chameleon. Snyggt!

Sanna har hittat lack på apoteket. Skimret är kanske diskret, men färgen är det helt klart inte! Helt i min smak!

Malin har byggt en egen ljuslåda och behöver hjälp att avgöra vilka bilder som blev bäst - in och hjälp henne. Att välja snygga lack verkar hon dock inte behöva hjälp med - idag är det blått och skimrande snyggt!

Karin visar idag ett ljusblått, ulligulligt lack från Revlon. Kombinationen av lackbasen och de snygga glittren är riktigt charmig tycker jag!

Matilda visar faktiskt också Ocean Crush idag, men hennes bilder måste jag säga är bättre än mina! Helt klart värt att kolla in om man vill se bättre bilder på Ocean Crush!

Pamsan visar ett otroligt vackert holografiskt lack från Milani - snacka om att jag blev sugen!

Kerstin visar er en skönhet som jag har velat köpa ett par gånger, men alltid med tungt hjärta ställt tillbaka på hyllan. Kan säga att jag inte blir mindre sugen nu..

 

 

Så många skönheter idag! Jag hoppas att ni alla hänger på nästa vecka också, blått är flott!

 

Som vanligt - är det någon jag har missat eller som har ett lite sent inlägg så hojta till så lägger jag till er när jag hinner!

 

 

Vikab hann också posta ett inlägg som dock kom upp efter att jag skrivit länklistan.. Dock inte mindre blått för det så!

 

Kommentarer

  • Vikab säger:

    Hej! Jag kommer med ett sent inlägg men dock före midnatt http://vandrargenom.blogspot.se/2013/08/h-spending-cash-with-carl.html

    Svar: Jag lägger till dig! =)
    Tove

    2013-08-26 | 22:08:56
    Bloggadress: http://vandrargenom.blogspot.se/
  • Alexandra säger:

    Jag har märkt att länkarna inte riktigt fungerar. Man kommer till bloggen men inte till inläggen. Tänkte bara göra dig uppmärksam på det :D T.ex. på Sanna och min blogg.

    Svar: Jag ska kolla på det.. Troligen har jag bara missat att gå in på det specifika inlägget när jag har kopierat länken..
    Tove

    2013-08-27 | 00:03:32
    Bloggadress: http://www.tennnails.blogspot.com

Kommentera inlägget här: