NAIL ME

Naglar, naglar, naglar. Omvårdnad, manikyrer, lackningar, nailart - you name it!

Blå Måndag: länklista

Kategori:

Ja, inte heller igår kväll blev det som planerat.. Det var lite för mycket som skulle hända på en och samma gång..;) Jag fick post som jag var tvungen - jag menar TVUNGEN - att ta hand om.. (nej, inga tradiga räkningar eller så, lackpost såklart! =)) Som följd var jag ju såklart också tvungen att lacka om naglarna, och som följd av det var jag helt inkapabel att göra något resten av kvällen. Inte för att lacket torkade långsamt eller så, men jag kunde inte kolla på något annat än mina naglar. Vem fan kom på idén att göra lack som lyser i mörkret - det gör ju en helt dumbfucked! =)
 
Men ja, länklista ska vi ju ha i vilket fall som helst, och att den kommer idag hoppas jag att ni kan leva med i alla fall..
 

Linda, som normalt sett håller i Blå Måndag, visar ett otroligt vackert effektlack från Nubar. Flakes! <3

Sanna är debutant på Blå Måndag. Som första bidrag visar hon upp ett härligt ljusblått krämlack - in och hälsa henne välkommen vet'ja!

Sandra deltar denna veckan med ett mörkblått lack från China Glaze. Fick fotografera "fel" hand och är missnöjd med bilderna, men jag tycker att de visar upp lacket alldeles utmärkt!

Gelic visar även hon upp lack från China Glaze, men lacken kunde nästan inte vara mer olika. Här får vi istället ljust och struktur! Men vackert är det här också!

Hanna deltar med ett tjusigt, klassiskt, lack från H&M fast denna gången lite upphottat! Bling!

Sofie kör på bikini fast sommaren går mot sitt slut. Men ja, det här är ju vackert året om!

Elin återvänder efter sommarsemester och visar upp ett härligt sommarlack från Color Club! Välkommen tillbaka!

Camilla visar upp ett otroligt vackert skimmerlack från Zoya. Om jag inte minns helt fel är Zoya fortfarande månadens märke hos Nailmail, så är man sugen så kan man ju kolla upp det där!

Karin visar ett härligt, somrigt lack från MUS som visserligen drar mot grönt, men som helt klart är tillräckligt blått för att kvala in idag. Dessutom är det ju så snyggt!

Pamsan visar ett av höstens nya lack från OPI. Riktigt höstigt och murrigt, sådär så man vill mysa in sig med det, en filt och varm choklad framför brasan! I like!

 

Massa snyggt och blått blev det i alla fall, trots att jag klantade till det. Om jag har missat någon så är det fritt fram att hojta till! Hoppas ni alla får en bra tisdag i alla fall!

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: