NAIL ME

Naglar, naglar, naglar. Omvårdnad, manikyrer, lackningar, nailart - you name it!

Give Away på Colour It

Kategori:

Så var det dags igen. Eftersom sluttiden för giveawayen börjar närma sig så påminner jag alla som inte har hunnit svara än. Fram till på fredag är Ann-Sofies give away på Colour It öppen. Det finns tre väldigt fantastiska priser i potten och tävlingen är enkel!
 
Ann-Sofie har nått till 70 följare på BlogLovin' (nu är de säkert fler) och det förvånar mig inte. Här blandas lackinlägg med en massa annat, oftast skönhetsrelaterat, och blandningen är i mina ögon lyckad! Dessutom backar AnnSofie sällan för en utmaning och ger sig i kast med saker som hon inte är säker på att behärska - dock har jag inte sett henne misslyckas än! Att allting dessutom kryddas med en glad och sprudlande personlighet gör ingenting sämre! Har du inte surfat in hos Colour It tidigare så tycker jag du ska passa på att göra det nu. Om du skyndar dig hinner du vara med i utlottningen också!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: