NAIL ME

Naglar, naglar, naglar. Omvårdnad, manikyrer, lackningar, nailart - you name it!

Kommunikationsproblem

Kategori:

Ska åka bort över helgen, fira att den krutgubbe till morfar jag har ska fylla 94.. Åkte gem till mamma och goskatten och bushunden redan idag för att åka vidare norrut imorgon. Har förberett ett par inlägg med att ta bilder och göra anteckningar med stolpar och så där. Packar ner kameran med minneskort och allt. Packar ner den bärbara datorn så att jag kan skriva. Kollar på USBkabeln telefon-dator och konstaterar att jag behöver inte den, jag har ju laddare med mig så.

Nu, när jag väl fått tid att skriva och posta inlägg, DÅ kommer jag på att jag ju kanske, möjligen, eventuellt behöver den däringa moderniteten internet för att kunna blogga ja.. Suck och stön.. Men ja just det ja, jag har ju en smart telefon och kan dela internet till datorn. Eller ja, jag hade kunnat om jag bara bestämt mig för att ta med mig den där USB-kabeln.... Gah!

Så ja, nu får ni inte se minsta swatchar just nu i alla fall. Ifall morfars granne är hemma och har bredbandet igång så kommer det kanske imorgon.

Tur att man kan blogga från telefonen också...
Som tröstpris får det därför bli lite bilder på naglar jag gjorde på beställning av en killkompis. De skulle vara inspirerade av honom, och efter lite intervjuande konstaterade jag att han gillar
- grönt
- Norrland
- orientering
- hästar
- picknick

Så detta skulle alltså på något sätt manifesteras i nail-art. Detta var innan jag började med akrylfärger så allt är målat med lack...
Det är norrsken, hästar, orienteringkontroller, picknick vid sjön och så hjortron såklart..

Kommentarer

  • Lela säger:

    Gillade dem med norrsken på:)

    Svar: Tack!
    Tove

    2012-11-25 | 20:00:43
    Bloggadress: http://www.lelack.se

Kommentera inlägget här: