NAIL ME

Naglar, naglar, naglar. Omvårdnad, manikyrer, lackningar, nailart - you name it!

Blå måndag: IsaDora Polar Nights

Kategori:

Äntligen! ÄNTLIGEN! ÄNTLIGEN!!!
 
Som jag har letat - överallt har det varit slutsålt eller inte funnits alls och jag har fått gå hem med oförättat ärende - ett oköpt IsaDora Polar Nights. Men nu bestämde jag mig för att nu fick det vara nog - jag SKULLE ha det här lacket! Så in på mitt närmsta H&M och kolla - igen. Tittade runt överallt för att försöka hitta det lilla stället med IsaDoras julkampanj, men inte fasen fanns det någonstans. Men jaja, man kan ju alltid inventera stället efter andra lacker, så kollade runt lite till. Och så där, där uppe bland alla andra IsaDora, där fanns något som glimmade till lite och såg snyggt ut. Och när jag plockade ner det, vilket tror ni då att det var? Va? Polar Nights? HUR kunde ni gissa det? Visst var det det, där stod det, helt gömt och dolt bland andra lacker när det borde få stå framme och skina och blänka med sina två kompisar. Men jaja, lika glad för det var jag - eller kanske gladare!
 
Så, vad passar då bättre att visa på Blå Måndag hos Mrs Data? Polar Nights är ju ett fantastiskt härligt blått lack även om det är rätt svärtat. I det vackra blå lacket finns en massa smått silverglitter och också en del lite större hexagoner i silver. Glittret dränks inte i lacket, men däremot blir det vackert silverblått och inte allt för in your face, utan liiite mer diskret och glimmar bara till sådär rejält ibland. Jag har hört att inspirationen ska vara en vacker vinterhimmel i Norrland och det är precis det jag ser också!
 
Lyrisk? Jag? Nehe! ;)
 
Tyvärr orkade jag inte plocka fram stora kameran och en massa ljussättning när jag kom hem från jobbet idag, så det fick bli ett gäng telefonkamerabilder, men de blir faktiskt helt okej de också!
 
 
 
 
 
 
Så, in med er hos Mrs Data för att se alla andra fina blå bidrag!
Ciao!

Kommentarer

  • Ann-Sofie säger:

    Hihi vad härligt att du hittade det till slut. Då har vi samma lack på naglarna nu då...Det är riktigt snyggt! Jag älskar det också.

    Svar: Ja, sjukt nöjd! Kul med samma lack - det här kommer nog att sitta ett tag.. =)
    Tove

    2012-11-27 | 09:35:08
    Bloggadress: http://annsofiesoderbergh.blogspot.se/
  • Pamsan säger:

    Jag upptäckte också Polar Nights på H&M bland alla andra lack. Hur har de mage att gömma lacket på det viset? Jag har inte köpt det ännu men jag kommer nog inte att kunna låta bli. Ser verkligen fint ut.

    Svar: Ja, men precis?! Hur tänkte de där? I gengäld lär de ju inte få lika många sålda - jag menar, jag har varit inne och tittat efter det tre gånger innan så. Hade de, som alla andra, haft det särskilda lilla stället med julkollektionen så hade väl de också haft det utsålt vid det här laget. =)
    Tove

    2012-11-27 | 09:57:50
    Bloggadress: http://pamsan.wordpress.com
  • Sleepy Elin säger:

    Jag MÅSTE verkligen ta mig i kragen och lacka med mitt Polar Nights! Alla visar så fina naglar men det har inte känts "rätt" än. Men det kommer väl :)

    Svar: Fast det är helt rätt, man ska vänta tills det känns sådär helt rätt! Det är då man får bästa känslan för det! Igår kändes det fantastiskt bra!
    Tove

    2012-11-27 | 11:57:35
    Bloggadress: http://sleepyelin.blogspot.se/
  • Anja säger:

    Åh vad fint det är! Det är precis som du säger - slut överallt... :(

    Svar: Fast, nu när jag har hittat det så hittar jag ju det överallt..=/ Och ja, det är sååå snyggt!
    Tove

    2012-12-06 | 09:37:40

Kommentera inlägget här: